Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Arbetsveckan över

Hej hopp!

Så har man avverkat första arbetsveckan på Logica. Det har varit riktigt trevligt, mina arbetskamrater är riktigt trevliga och så. Själva utbildningen är inte så värst organiserad men det är bara att försöka snappa upp så mycket man bara kan. Det är myyycket som ska in i skallen. Lär bli enklare när jag får en egen arbetsplats och har en egen dator att knappa mig runt på. Borde få en efter nästa vecka men man vet ju aldrig. Ska ha ett samtal med teamledaren på torsdag och då ska jag fråga hur det ser ut på jobbfronten. Jag menar, ska jag börja göra samma jobb som andra så borde jag ju få samma pengar, eller hur? Har nu en smaskig Nystartsjobb att luta mig på men man vet ju aldrig. Jag är värd en anställning, tycker jag.

Imorrn ska jag och Hanna åka till Töreboda och kika på möbler. Får hoppas att man hittar en soffa för en vettig peng...helst 4000 spänn för då kanske jag har råd med en matgrupp också men sån tur lär man inte ha. Men en stor och skön soffa måste vi ha, vi är soffpotatisar.

Annars är det bra. Nu ska jag se om det är nåt på tv. Tjo!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 04:54:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se