Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Ännu en vecka i gruvan

Det går framåt på Logica. Jag tog emot mina första samtal igår, det var lite läskigt. Givetvis åkte jag på några riktigt kniviga ärenden som slutade med att jag fick switcha över till fadder-of-the-day Mikael. Jag hade kunnat lösa två ärenden men så var det de där detaljerna som jag inte riktigt hade koll på som sket sig. Aja, sånt är det. Man lär sig med tiden.

Idag har jag suttit och pillat med min nya dator. Bättre begagnad men den funkar ändå fint. Tog hela dagen att få den ungefär så som jag ville, med alla genvägar och lösenord. En del lösenord funkade inte så de fick jag byta men så var det också några behörigheter som inte funkade riktigt som jag ville så det fick vi vidarebefordra till en kunnig avdelning. Men jag är rätt nöjd ändå. Hoppas man får ett riktigt jobb nån dag...


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Jag hoppas och tror att du får ditt jobb där. Det är rätt plats för dig. Puss

2011-04-29 @ 23:28:52
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: m

tron kan flytta berg, så tro!

2011-04-30 @ 08:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se