Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Still got the blues...

Hur fan kan man vara förkyld när det är varmt som i Satans röv? Det är fan orättvist. Nej, jag har inte maxat ACn på rummet och jag har inte camperat i en endaste frysbox på hela resan. Riktigt orättvist, det är vad det är. Trodde att jag skulle må bättre idag eftersom jag nästan var frisk igår men det vart tvärt om istället. Skit. Men jag tränar på ändå, får väl dö på kuppen. Nej, jag tänker inte träna om jag knappt ens kommer ur sängen på morgonen. Oroa dig inte, mamma.

Vi har bara ett fys-pass idag även om "Balans i rörelse" var rätt svettig. Så jag står ut. Värre imorrn = vila. Igår solade jag ryggen utan solkräm...det känns. Inte lika illa som efter första dagen men tro sjutton att man känner att man fått färg. Grisskär.

Nu blir'e "Framtidsplanering". Skitkul, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var rädd om dig, klart jag är orolig om du inte mår bra.

Längtar efter att du ska komma hem, då ska vi gå och se på vårt hus och framförallt trädgården som jag tror att Hanna kommer att gilla.

Kramar i massor från oss.

2010-05-25 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se