Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Jävla förkylning

Japp, jag är fortfarande förkyld. Åtminstone ont i halsen. Det går fan inte över! Trots Strepsils och honungste så går det inte över. Idag tar jag i med stora kanonen: alkohol. Några pilsner, en snaps Tequila och Fernet Branca måste fan ställa saker och ting till rätta. Funkar inte det så...provar jag en gång till. ;) Men säg inget högt, vi har "noll tolerans" vad gäller alkohol här. Komplett bullshit men det är ändå lite spännande att smyga med en ölburk på rummet med gardinerna öppna. Vi får väl se om jag är friskare imorrn.

Imorrn blir det förresten ishockey kl.14 och efter det drar jag och grabbarna till Marbella för att se Champions League. Oj vad frisk jag kommer bli...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se