Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Helt oslagbart!

Jag fick ersättningen från Försäkringskassan idag! Helt jävla lysande! Då behöver man inte oroa sig för att räkningar inte blir betalda och Inkasso kommer och sätter en yxa i dörren. Sweet.

Ja, jag vet att jag inte skrivit så mycket om anläggningen här i Marbella men jag håller mig lite ifrån det då internetanslutningen är lite risig och det finns många bilder som ska laddas upp. Jag kanske orkar fixa det imorrn, annars får det bli senare. Saker och ting är inte riktigt som jag vill, som märkes...


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Du behöver en kisse under täcket, tror jag!



Hoppas du kryar på dig ändå nu viftar med trollspöt så att du kan träna de sista dagarna innan hemfärd. När jag kommer hem från Dalarna och Fulufjället om en dryg vecka så ser jag fram emot att få höra allt om ditt äventyr!

2010-05-26 @ 01:04:01
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se