Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


ESucCé!

Inget Sverige i ESC-finalen!!! Kan ju knappast bli bättre. Hur fan kan Björkman och den körande pojkvännen envisas med att ha samma värdelösa låtskrivare år efter år och det går bara sämre och sämre. Sen verkar ju det svenska folket vara inavlat också som inte lägger sina röster där dom bör.

Gör om röstningssystemet, för fan! Det är ju rätt uppenbart att det inte funkar.

Tacklista:
Thomas G-son
Bobby Ljunggren
Fredrik Kempe
Ingela "Pling" Forsman
Lasse Holm
Christer Björkman

Tack för att ni är kass!

PS. Nu tar jag mig fan i kragen och skriver ett vinnande bidrag. DS.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha dela gärna med dig av det vinnande bidraet ;)

2010-05-28 @ 19:12:27
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Tova

vill du vara med

och gissa på din topp 5

i eurovisionen ikväll?



besök då min blogg :)

2010-05-29 @ 14:54:59
URL: http://musikochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se