Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Alltjämt sjuk

Inte fan är det roligt, att vara sjuk. Då jag hade ont i halsen rekommenderades jag att käka Strepsils var tredje timme hela gårdagen, vilket jag gjorde. Det skulle jag inte ha gjort. Det blev samma reaktion som när man käkar upp en påse halstabletter på nolltid fast värre, MYCKET värre. Hela kvällen spelade jag trumpet men lyckades somna till sist. En timme senare vaknade jag för ett akut toalettbesök och natten var förstörd. Gasdimman låg tätare än vid Lützen så jag var tvungen att köra korsdrag ett tag. Det finns inga enkla vädringsfönster så jag var tvungen att hålla koll på altandörren tills kusten var klar så jag kunde stänga. Jag läste ut "White Line Fever" och lyckades sen somna.

Mot alla odds vart det frukost kl.8 ändå. Jag övervägde att strunta i den men jag gick ändå. Jag var redigt sliten. Så, efter en halv frukost gick jag tillbaks till rummet för att sova ett tag till. Jag vaknade några gånger och kände "Nä, jag sover en stund till." så det gjorde jag. När jag tyckte att jag skulle gå upp kollade jag givetvis på klockan. "Hmm...klockan är 12.50. Det är lunch!". Det var fyra välbehövliga timmar sömn, dä.

Det var tur att vi hade en ledig dag för jag har dåligt samvete över att jag inte kunde träna nånting igår, vi är ju faktiskt här för träningen. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorrn så att jag kan börja träna igen. Vattengympa direkt på morgonen. Det blir intressant.


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Krya på sig massor nu då!



Puss!

2010-05-19 @ 23:01:48
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se