Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Ers höghet kommer till Sverige!

Det är faktiskt lite fräckt att Ers Höghet kommer till lilla Svedala. Är inte ofta som riktigt kungligheter kommer på besök. Jag menar förstås Loudness! De japanska råkkarna intar Harry B. James' scen den 21:e juli och jag överväger att ta ledigt från jobbet för att åka till den kungliga hufvudstaden för att se dom. Lär inte vara så många fler sånna chanser har jag en känsla av, dom är ju båda gamla och japaner. Får känna efter och se om det verkligen är värt det, jag förlorar pengar på ledigheten. Är det verkligen värt en hel dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se