Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Vad har hänt idag då?

Well, inte så värst mycket. Jag har varit sååå trött hela dagen men inte kunnat sova...eller ja, jag sov nån timme före maten men det vart jag ändå inte piggare av.

Imorse väckte Sisko mig. Hon är så söt. Hon tyckte "HUSSE! JAG...MÅSTE...GÅ...UT...NU!!! *flås, flås*". Givetvis var det tre minuter innan min väckning. Morr... Hon fick vänta i en kvart ungefär, sen orkade jag masa mig ut. Det blev en normal hög och en King Kong-hög. Inte konstigt att hon ville ut. Sen fick hon medicin och frukost.

Sen tyckte dom på Marev att det var lite väl jobbigt och farligt med snö på taket (det droppar ner på deras trappa) så det var några nissar här och skottade rent. Börje hade tydligen gjort en vurpa. Tur att hans röv dämpade fallet. Lite märkligt är ju att dom vurpar på löpande band medans jag aldrig gör det trots att jag har mer is i trappen än dom. Skümt. Så snön är borta nu och jag kan se ut genom fönstret igen. Heja!


Taget från fönstret i trapphuset.

Och idag kom mitt paket från Ginza. Jag fyndade på en hög med filmer. Sju stycken blev det, samtliga av det läskiga och splaffiga slaget. Anledningen till detta? Jag såg "Cabin Fever" i veckan och började dyrka Eli Roths filmer ÄNNU mer. Han har gjort bägge "Hostel"-rullarna (en tredje på g...) och mindre hits som "Inglorious Basterds" (för lite splaff...tror jag...). "Cabin Fever", "Shallow Ground", "Green River Killer", "Trick Or Treat", "2001 Maniacs", "Halloween" (Rob Zombies remake) och "Wolf Creek". Får se om jag orkar kika på nån av dom ikväll. Jag är ju som sagt TRÖÖÖÖÖÖÖTT. Skyller på 4h trumträning, vattengympa och bortskottning av TRE snövallar...och isborttagning på trappen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se