Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Trick Or Treat (1986)

Jag spanade in en av mina nyinköpta filmer idag. Trick Or Treat från 1986, vilket jag inte fick reda på föränn jag började kika på filmen. Jag trodde den var nyinspelad. Rullen handlar om en kille som kommer över en platta med sin nyligen avlidne idol Sammi Curr som bara finns i ett exemplar. Han börjar lyssna på plattan och...sen händer en massa fräcka grejer som du själv får se i filmen. Specialeffekterna slår Sagan Om Ringen och Avatar tillsammans och Gene Simmons och Ozzy Osbourne är med i mindre roller. Många feta låtar utlovas! Jag menar: mer metal kan det ju inte bli.

Köp den genom Ginza, det gjorde jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se