Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Snöskottning

Så har jag skottat fram den andra forden. Det är riktigt ansträngande. Trots att snö i sig inte är tungt men TRE TON snö på en pytteliten bostadsyta blir lite väl mastigt. Nåja, bilarna är framme iaf. Tyvärr hade inte batteriet i den röda laddats, förstår inte riktigt varför. Kan ha varit så att den ena klämman inte fick kontakt när jag stängde huven. Får verkligen hoppas att så är fallet för annars kan batteriet vara dött. Men jag säger ingenting till budarna på auktionerna. Jag visste ju inte om det när jag skrev texten. Men som sagt, vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se