Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Siskovakt!

Jag glömde ju säga att jag är Siskovakt nästan hela veckan. Jag är inte det minsta orolig, jag är ju kompis med Sisko...så länge jag håller i kopplet. Hon är lite roligt ibland. Nån gång imorrn tänkte jag försöka fotografera fröken Sisko när vi är ute och promenixar. Var rätt kul att se henne sätta fart genom halvmeter djup snö för att hitta en perfekt plats att utföra sina rutiner på. Är typ det jag tänkt fota.

PS. Jag lade ut mina fina fordar på Tradera igår. Folk har budat på bägge två! Jos = glad! DS.


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Ser fram emot att få en liten bild och kanske en rapport. Saknar er. Puss till alla.

2010-02-02 @ 20:05:29
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se