Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Så var auktionerna över

Det blev inte mer än 300 kronor respektive 359 kronor för bilarna. Jag tror att jag får ungefär 600 kronor över efter att ha betalt Tradera för deras avgifter. Men 600 spänn är ju alltid 600 spänn! Å jag är inte ledsen för det, jag var ju nära att få betala för att skroten skulle ta emot dom. Hoppas nu bara hämtningarna går snabbt och smidigt (med tanke på all jävla snö jag skottat bort!). Var ju en snubbe åt Stockholms-hållet som vann den ena auktionen. Den spännande utlösningen följer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var billigt för ett par bilar

2010-02-11 @ 10:56:32
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Älskade son..det heter upplösningen.

Tack för de två hjärtana jag fick, jag blev så glad.

Jag älskar dig!

Mamsen

2010-02-11 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se