Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Onsdag

Idag har jag inte orkat göra så mycket...än. Ska ju iväg till vattengympan kl.17 och förhoppningsvis får jag lämna in Hannas böcker på biblioteket, jag vet ju inte deras öppettider. Det ger sig nog förr eller senare. I övrigt har jag gjort det "vanliga": gå med vovve, mata vovve (som åt upp sin frukost!), ge medicin till vovve och mata katterna. Sen har det blivit datorn och tvn. Som sagt, jag ska ju motionera senare. Fick förresten rätt bra motion när jag var ute med Sisko. Det var ju flera decimeter snö på stigen i skogen! Jag blev riktigt mör efter det. Sen så fotograferade jag lite när jag var ute nyss...


Såhär ser det ut vid mitt köksfönster. Nej, det är inte fel på bilden.
Det är SNÖ! Fotnot: Jag bor på andra våningen...


Katterna cirkulerar som hajar när dom vill ha mat...


...då är det bäst att ge dom det.


Sisko har fått sin boll.


Hon tycker om sin boll.


Hon tycker också om snö...


...och snö...


...och husse...


...och husse.

Hon lär tycka om matte också men hon är ju inte här nu. Men hon lär komma hem när man minst anar det. Eller ja, jag vet ju att hon kommer hem på lördag så... Hehööö. Nu ska jag äta mackor och packa väskan inför badet. Tjo!


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Uuunderbara bilder!

2010-02-03 @ 20:37:11
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Maarit

Jag tackar också, det är som snabbvisit hos er eller som en flyga på taket som kan se hur du och Sisko har det.

2010-02-04 @ 18:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se