Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Noice - X Japan?

Jag fick mig just en liten tankeställare. Som jag skrivit tidigare så satte Noice ett spår i mig i lördags. Förstår inte riktigt varför jag inte lyssnat på dom förut, inte lätt när man umgås med fel folk. Det som jag kom på är att Noice kan vara en svensk version av X Japan även om Noice inte var jättestora utomlands...tror jag. Japanerna höll på längre men en tragedi stoppade ju bägge banden. Dom gick upp som en sol och kom ner som en pannkaka, tjänade grova pengar osv. Jag kanske har fel, men jag fick den känslan iaf.

Nu ska jag lyssna på X Japan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se