Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Mera snö! *gaaah!*

Igår var jag uppe på taket över lastkajen och skottade. Eller ja, jag var inte uppe PÅ taket. Snarare VID eftersom det är ett risigt plasttak som borde rasa ihop när som helst. Tog väl en timme att få bort ungefär hälften eftersom den andra hälften ligger för långt in på taket för mig att nå. Får se om jag kan få bort lite till när jag ska upp på det stora taket och feja. Jag vet inte hur jag ska ta mig upp men det lutar mer och mer åt att jag snubblar ut genom fönstret. Hmm...kanske köksfönstret...och sen in genom hallen. Brukar gå ut genom hallen men jag tror att det fönstret är igensnöat. *så oväntat!* Aja, det blir nog väl. Huvudsaken är att jag får betalt för det.



Såhär såg det ut efter ungefär 45 minuter. Missade tyvärr att ta en "före-bild".
Mina handskar frös förresten fast i stegen när jag klättrade. Intressant... Men så var det typ 15 minus också.


Den här biten kunde jag inte lösa. Fanns ingen bra plats för stegen. Får se om jag når från taket över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se