Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


It all keeps adding up

Vad hände precis när jag vaknade i morse? Jo, jag fick ett telefonsamtal ifrån sjukgymnastiken där jag fick beskedet att jag får fortsätta en vända till i vattengympan. Hallå, eller! Jag får ju jämt nedslag! Men jag får fortsätta ända in i maj. Tyvärr åker jag ju till Marbella då men då lär jag iaf vara förberedd på träning dagligen. Hurra!

Sen var det en grej jag hörde i måndags när vi åkte hem från repningen. Jag "beklagade" mig över det ena och det andra som har med bilen att göra, eftersom jag skulle hämtat den efter repet (vilket jag inte gjorde för den var inte klar). Då kom vi in på däck. Vi måste ju skaffa nya sommardäck. Icke, sa' Nicke! Vi kan ju för fan köra på vintersulorna! Dels är dom odubbade och när man kör på vintern måste däcken ha mer mönsterdjup än på sommaren och fast vi inte gillar odubbat på vintern så kan vi köra med dom hela långa sommaren också, SEN köpa nya VINTERdäck. Fan, det kan ju knappast bli bättre!

Jag kanske skulle ta å köpa en lott med tanke på hur bra allt går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se