Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Inspelningen flyttad

Det blir ingen inspelning den 27:e. Vi har ingen ljudtekniker och inte heller nån sångare/kompgitarrist för det kommer ett barnkalas i vägen för bägge parter...samma unges barnkalas tillochmed... Lille Oliver fyller två år och ska firas så ljudtekniker Andreas (pappan) och sångare Janne (farfar) är upptagna. Så kan det gå.

Var heller inget spela ikväll. Lite tråkigt är det allt men det var flera som inte hade tid så det får bli på nästa måndag istället. Jag lär åka ut och öva imorrn när Hanna drar till stallet.


Kommentarer
Postat av: Maarit

Hej min svärson! Jag minns fortfarande hur du berättade och var glad och stolt att det hade känts bättre efter att du tränat på egen hand, njut av att du får resultat, de andra....!

Vi hörs!

Kraaaaaaaaaaaaam!

2010-02-17 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se