Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Imorrn smäller det

För imorrn kommer en herre från Skara och hämtar sin bil, den blå forden. Kommer säkert bli känslosamt men jag är så illa tvungen. Får se till att ta fram dom grejer som medföljer bilen samt rensa den på saker som inte medföljer. Men den är så gott som tom.

Köparen av den röda forden har fortfarande inte hört av sig. Det är ju hans egna fel att han tvingas hämta bilen i början av nästa vecka om han nu inte ringer imorrn och kommer på söndag, det funkar ju det med. Men jag har en lite dålig feeling på honom. Eftersom han bor i Stockholmstrakten så känns det som att han budat men ger fan i att sköta sin del av dealen. Men han har ju fyra-fem dagar på sig så det är relativt lungt. Annars får jag väl lägga ut bilen igen men då måste jag ju få in mer pengar för att kunna betala dom gamla auktionskostnaderna. Jaja, det ger sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se