Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


I think I'm cracking up!

Fin Green Day-pik, eller hur? I alla fall... Jag är föga nöjd idag. I slutet på förra veckan plogade Snönissen som en idiot och gjorde en halvmeter hög snövall framför garaget. Hanna sade ifrån och Snönissen tog bort vallen. När jag skulle ut med Sisko imorse var det en jävla vall framför garaget likt förbannat! Eller rättare sagt TRE!!! Tre jävla vallar som jag tvingades skotta bort! Jävligt synd att farsan inte är hemma för då hade han fått ta Snönissen i örat...eller så hade jag klubbat honom i huvudet. Jag säger bara: morr! Men jag skottade bort vallarna och tog det som dagens motion. Jag lär ha gått ner typ 38 kilo idag...eller nåt. Jag tvingades ju skotta trappen också. Morr igen...


Före...


Före i en annan vinkel... Den jäveln tog ju inte baksidan!


Ännu mera före...


Tadaaa!


Ännu mera tadaaa! Har dessutom avlägsnat all is från översta platån.


Sen gick jag och Sisko och kissade.


Kommentarer
Postat av: Maarit

Vad BRA gjort av dig! Du är välkommen att komma och hjälpa mig med min parkeringsplats (sorry, den skall jag nog klara själv). Hoppas du kan känna dig nöjd efter sån här ansträngande jobb.

Hoppas det slutar snöa snar och börjar töa i stället, jag älskar snö men nu har vi det så det räcker, tycker jag.

2010-02-04 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se