Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Hur var min dag?

Ja, hur var min dag egentligen? Fy-sa-tan vad jag har varit seg i kroppen! Det var dom där fyra timmarna repning igår som satte sina spår. Man är ju inte van vid att spela så länge och dessutom har jag ju lärt mig en skön groove liksom. Man spelar inte bara takten, man kör lite fills och cymbalkombinationer också. Så jag har gjort minsta möjliga idag, dvs. gå med hunden, ge henne medicin (gick helt smärtfritt), tömma kattlådan, laga och äta mat, sova på maten (i två timmar med risig syn i ytterligare en timme som följd) och titta på tv. Det var alldeles lagom idag.

Imorrn blir'e vattengympa åsså får vi se om jag får tillbaks bilen då. Gårdagens provkörning hade inte gått riktigt hundra så vår käre mekaniker Tobias skulle ta en kik på det efter att han varit i Jönköping. Så kan det gå. Men jag har ju stymor Anns bil till låns så det gjorde inte så mycket...bara jääävligt svårt att köra manuellt igen.

Det blev inte mycket till bilder från vovvepromenixarna idag. Jag glömde kameran på middagspromenaden och sen var det för sent. Så vi får se om det blir några bilder imorrn istället. Annars blir det ju fler vovvepromenader i veckan, jag är så duktig.

Vad gäller fordarna så har dom fortfarande "bara" varsitt bud. Det räcker ju, jag blir ju av med dom. Sen så har jag med rätt stor säkerhet sålt en gitarr. Jag snackade lite gitarr med Stefan i bandet igår och han skulle tydligen köpa en Ibanez...en RG350DX...en sån som jag tänkt sälja. Så då får han köpa den och jag skaffar mig en ny gitarrförstärkare. Riktigt bra byte, tycker jag. Ska bara justera den så att den är spelbar, den är lite knasig just nu. Men det löser sig nog.


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Underbart! Inte att du blivit seg av repningen, även om det har sin tjusning...utan att du fått en gitarr såld! (Plats för mer böcker - jäj!)

Och underbart att vi blir av med bilarna! Kul om de kommer till användning hos nån.



Hoppas allt går bra med både Lilla Skodan och Den Stora Volvon. Tobias är bra att ha.



Puss

2010-02-03 @ 10:38:14
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se