Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Helg med fest

Ja'rå, i lördags var det fest hos Evelina. Trots att lilla blå fick åka iväg så var jag på gott humör. Kanske lite väl gott humör för det blev mååånga öl. Vi hade 12 Miller där jag tror jag drack 9 och sen satt jag brevid Evelinas ny present; en Draughtmaster. Fyllde på min flaska säkert 10 gånger. Så kan det gå. Sen gick vi till Björnes och återigen blev jag överraskad av ett scenframträdande. Drängarna var i stan! Man minns när man gick på Stadt på gymnasiet och skakade loss till "Vill du bli min fru" och andra hits med Drängarna. Nostalgiskt så det förslår. Jag minns att jag pratade med lite folk där, såg bandet och drog hem. Sen minns jag ingenting!!! Jag skyller på dom där två Mariestad-ölen jag drack på Björnes. Hanna påstod att jag stod och småsjöng i köket kl.6 när jag gjorde en macka samt en hel hög med SMS som jag inte minns att jag skrivit. Riktigt intressant.

Sensmoralen: jag blev drängfull! Jag har uppmanat Drängarna att skriva en låt med detta som tema. Får se hur det går... Jag kanske får royalties...!

Men va faaan, Groggdrapären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se