Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Först inget, sen en massa...?

Varför bloggar jag först nästan ingenting och sen hur jävla mycket som helst? Okej, först bloggade jag som fan också men då var det nytt och hett. Min satans dator krånglar ju till max. Det tar ungefär 15-20 minuter att få datorn att fatta att "Jaha?! Ska jag starta nu?" så det är sällan som man ens försöker. Nu har datorn stått igång i ett par dygn...just in case. Men eftersom min tv dog inom garantin och leverantören är störda och inte åtgärdar felet så har jag krävt dom på ny tv och ny dator som kompensaton, vilket dom har gått med på. Lite mindre tv förvisso men det löste sig till sist i alla fall. Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se