Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


En bra vecka!

Jag satt just och funderade på lite diverse grejer, mest om och kring musikprylar. Då slog det mig... "Fan vad bra allt känns!". Låt mig göra en lista:

1. Vovve är snäll mot mig nu när Hanna är i Finland. Hon äter som hon ska, tar sin medicin och gnäller inte mycket.

2. Repningen i måndags gick finfint och självförtroendet fick sig en boost. Blev ju dränkt med beröm.

3. Vattengympan gick bra idag. Jag öste på som fan.

4. BoIS vann borta mot Skåre.

5. Skövde förlorade.

6. Fordarna verkar bli sålda. Hoppas ingen backar ur, dom kan ju det även om bud är bindande.

7. Jag gjorde ett kap på riktigt schysta skräckfilmer igår.

8. Enligt mina beräkningar så kommer jag att ha nästan 4000 kronor över den här månaden. Hur fan det har gått till vet jag inte riktigt.

9. Jag får (förhoppningsvis) en gitarr såld och därigenom får jag råd att köpa en liten förstärkare. Jag hade tänkt mig 4000 spänn för gitarren egentligen men eftersom Stefan i bandet vill köpa så får han den till priset av en förstärkare, dom går loss på 3500 spänn ungefär. Fair, tycker jag. Mitt mål med att sälja gitarren är just att köpa en förstärkare.

10. Jag har hittat riktigt bra cymbalstativ till lågt pris. Inte nya men hela och fullt fungerande.

11. Jag beställer troligtvis prylar från Thomann imorrn. Måste bara räkna efter en sista gång så jag inte sätter mig i skiten. Ingen höjdare att bränna pengar på sånt man inte har råd med.

12. Bilen är fixad, jag ska hämta den imorrn. Tobias är snäll.

13. Tretton betyder otur så jag slutar nu när jag ligger på topp...

Så livet känns rätt bra just nu. Borde försöka leta mer aktivt efter nån som man kan ta sig ut och lira med. Hmm...Egon, kanske... Det skulle kunna vara nåt! Han har frågat mig flera gånger om jag vill ut och trubadera men eftersom det är trummor som är på tapeten just nu så får jag väl sikta in mig på att kompa t.ex. Egon. Ska nog ta å kolla upp det...eller hitta nån annan. Sen borde jag väl ta med mitt gitarr-rack till Musiktema och se om jag kan få några pengar för det. Är lite väl dålig respons på det så man får väl slumpa bort grejerna i slutänden. Aja, så länge mitt trumset blir komplett så har jag ju inte bråttom...bara med högtalaren, där ska jag ju ställa en ny förstärkare. Jippi!!!

PS. Ett minus är att Hanna inte är hemma men hon kommer på lödda. DS.


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Och på lödda får du gottigottgott. Det är ett stort plus med att jag är borta.

2010-02-04 @ 10:52:34
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: martina

Tobias är jättesnäll! :-) Å duktig!

2010-02-04 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se