Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Dag med ups and downs

Well, dagen har gått lite upp och ner. Var på arbetsintervju imorse (upp) men lär inte få jobbet (ner), det var i stort sett redan tillsatt. Jag hoppas mer på att få jobba kanske till hösten så att jag blir kvar längre än bara några månader. Vill inte slösa mitt Nystartsjobb. Sen fick jag höra att han som köpte Lilla Blå hade lyckats få igång henne...eller honom (ner). Och det riktigt enkelt! Tändkablarna satt fel. Men jag VET att bilen inte startade helt utan åverkan utifrån! Sen provade jag att byta tändkablarna. Är rätt säker på att tändmodulen måste bytas, jag sprayade kontakten med...kontaktspray men bilen startade inte just då. Kanske behövde verka lite först. Meeen iaf... Jag tror ändå att han kommer att få fler problem med motorn men jag hoppas att han lyckas. Jag är lite ledsen över att jag sålde bilen. Hade jag lagt dom pengar jag lagt på Volvon på Forden istället så hade den blivit myyycket fin. Jaja, jag får bita ihop. Sen har jag käkat två semlor (upp). Tack Hannis!


Bildbevis på den ena semlan. Jag åt upp det andra beviset...okej, jag åt upp bägge.

Glömde tillägga att jag äntligen har fått tag på killen som köpte den andre bilen. Han påstår att han SMSat mig men jag tvivlar på det. Han ska hämta bilen i nästa vecka förhoppningsvis. He won't get away!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se