Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Prov; en tickande bomb eller ett rent nöje?

En tickande bomb! Man har varit rätt så fri från prov större delen av terminen. Nu när det är två-tre veckor kvar så är fyra prov och en inlämningsuppgift kvar. Hur fan ska jag lösa det här?! Jag hade tänkt läsa Administration A hela dagen så att jag är redo för provet på fredag. Hur sket det sig? Totalt! Men jag är en jävel på thrashbandet Exodus nu istället. Kan man inte skriva prov i det? I förrgår var det Destruction och imorrn kan jag ge mig FAN på att det blir Tankard.

Man är allt lite hopplös ibland men jag är inte kuggad än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se