Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Jag blir snart tokig

Så fick man reda på att man ska göra ytterligare en inlämningsuppgift i skolan. Jag går snart under jorden. Har två veckor kvar. Under den tiden ska jag göra fyra prov och två inlämningsuppgifter. Jag kommer klara ett prov galant och ett annat borde jag klara bra också. Sen är det två svåra prov och två tradiga inlämningsuppgifter som ska göras. Det som kan ses positivt är att jag faktiskt förstår vad man ska göra på ett av dom svåra proven...tror jag. Jaja, det ger sig. Jag nöjer mig med godkänt på dom kurserna, vilket jag lär få...om jag inte blir underkänd...


Kommentarer
Postat av: Maarit

Du kommer att klara dig! Jag tror på dig! Vi ses imorgon! Kram!

Maarit

2010-12-04 @ 14:52:05
URL: http://hemmahosmaarit.plogg.se
Postat av: Mamsen

Jag tror på dig, gubben. Du kommer att klara det..

Puss

2010-12-05 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se