Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Hurra för mig!

Jag är totalt och komplett jävla bäst! Skrev prov i Småföretagande A idag och lyckades riktigt bra. Jag har lätt för det praktiska men inte det teoretiska så den här kursen har varit mycket svår. Men på provet så var det iaf några räknefrågor (IE praktiskt) och flera teorifrågor som jag lyckades klura ut. Fick tillbaks provet och hade fått 60 av 77 (dvs. 78% = VG). Jag blev hur glad som helst. MEN jag hade glömt svara på en fråga så Thomas var snäll och lät mig göra den också. I aced it och fick tre poäng till. Detta gav mig 81%! Jag kunde inte bli nöjdare...well, om jag hade fått rätt på min formkurva så hade det varit hits och ballonger.

Går man enbart efter proven så får jag 81 + 65 / 2 = 73%. Gränsen för VG går vid 75%... Vi får se om Thomas är snäll. Om så är fallet så bjuder jag på tårta.


Kommentarer
Postat av: Maarit

Bra Fredrik, du kan, du kunde och du kommer att kunna, bravo!

2010-12-17 @ 08:20:15
URL: http://hemmahosmaarit.plogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se