Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Snart är det dags igen!

På lördag ska vi in i studion igen! Jag hoppas att det går bättre än förra gången, det gäller hela bandet. Kunde ha blivit guld men det blev...typ...plast...eller nåt. Skit samma! Det kostar ju oss ingenting. Jag hoppas att jag vet vad skråen jag ska spela bara. Det är några låtar som jag är osäker på men funkar dom inte så funkar dom inte, då får vi väl stryka dom i värsta fall. Fast jag brukar ha lätt för att luska ut hur jag kan spela så vi får väl köra igenom dom svåra låtarna några gånger så blir det mumma av alltihop. Heja Gubbaröra!

Missa inte Gubbaröras Facebook-sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se