Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Igår

Igår eldade jag och Hanna kött. Det blev jättesmaskigt. Sofia kom och hälsade på...hon fick inget kött. Sen satt man i solen och njöööt. Njöt såpass mycket att min psoriasis börjar blir bättre på huvudet. Borde göra detsamma idag...och det ska jag. Tihi!

Sen var jag och vattengympade. Det är i vanlig ordning rätt ansträngande men jag tog inte ut mig så värst mycket. Lite flås vart det.

Efter badet åkte jag ut till replokalen för att trumma. Då höll Andreas på att byta hjul på bilen så jag tjötade med honom ett tag. Det var trevligt, vi pratar så sällan med varann. Sen trummade jag i kanske 40 minuter, vi skulle egentligen repat men det var nån som inte kunde så jag fick spela helt alléna. Sen åkte jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se