Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Från topp till bott på en halv dag

Dagen började fint. Var på Mekonomen och köpte reservdelar till bilen samt torkarblad, detta till 20% rabatt. Och istället för att reparationen av bilen skulle kosta 2000 spänn så kostar den närmre 600 spänn, var därför jag köpte torkarblad och annat också. Lysande start! Sen åkte jag och Hanna till stallet och fjantade runt med hästen lite och vattnade och mockade. Solen sken och myrorna fick ungar. Perfekt! Sen åkte vi hem.

Först så förlorar Djurgården ishockeyn, vilket många bör hålla med mig om att det var allt annat än rättvist. Sen får jag inte igång nätverket. Alltså inte bara internet utan hela nätverket, stendött. Jag gör mitt yttersta för att få liv i det och misslyckas gång på gång. Då lånade jag Hannas dator och uppdaterade firmware, då lyckades jag iaf komma in på nätverket och internet verkar funka dugligt. Tror du då att Ansiktsburk funkar? I think not. Gaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se