Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Ett vanligt inlägg

Jag har inte vetat vad jag ska skriva här på bloggen på hur länge som helst. Antingen är det Facebook eller Gubbaröra som tagit upp all min tid. Men jag har gjort andra saker också. Ja, det är säkert! Exempelvis så skruvade jag precis ihop stolen jag sitter på för den tyckte "BRAK!". Jävla stol... *morr* Sen så hade jag och Hanna middagsbjudning i fredags då Sofia, Ingrid och Robert (samtliga från Hannas klass) var på besök. Det bjöds på apelsin-anka med hasselbackspotatis och till efterrätt blev det kanderade ananasringar med cocos och vaniljglass. Smaskigt värre. 4 timmar matlagning för nästan inget käk alls. Nästa gång blir det pizza. Sen var samma herrskap ute i det gröna i söndags och käkade smörgåstårta och njöt av solen och naturen.

I övrigt händer det inte mycket. Har några jobbansökningar ute men får inga svar. Hoppas det blir nånting i sommar iaf. Överväger att plugga till hösten, borde söka iaf.

Det får bli allt för den här gången. Sådeså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se