Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Däckbyte och veterinärbesök

Så var det idag. Var med Odis till veterinär Welin idag. Odis verkar må bra, tyckte Welin. Vi vidtog inga åtgärder idag utan avvaktar så får vi se om vi behöver åka tillbaks om några veckor...well, Hanna åka tillbaks då jag är utomlands. Men Odis mår säkert bättre snart. Mer kassler åt katter! :)

Sen fick jag mina nya fina däck monterade både på fälg och bil. Så fina dom är! Hoppas dom får fortsätta sitta där för jag vill fan inte få dom stulna. Då ska försäkringsbolaget få punga ut med MÅNGA tusenlappar. Tur att jag inte har Folksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se