Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Nya länkar och hopp om framtiden

På östfronten intet nytt. Därför har jag bara lagt in några nya länkar idag. Klicka på dom, annars blir det stryk! Jag menar det!!!

Inom en snar framtid ska jag lägga upp mitt första gitarr-inlägg här i bloggen. Japp, du läste rätt. Jag spelar gitarr också! Jävla bonde... Så kika in på bloggen ofta och ta med dig en kompis och fika för jag gillar fika. Det var underförstått att du ska fika med MIG då'rå...

Seså, gå å lägg dig!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Kära Jos-Fredrik Josefsson... Josefs son.



Ditt språk i bloggen är rikt utsmyckat av allsköns fula fula ord. Får jag vara snäll och be om ett välartikulerat blogginlägg då jag därav skulle bli mycket förvissad om att edert språkbruk eljest skulle vara mindre likt en misshandel av vårt vackra språk.

Med önskningar om att NI ska ha en extraordinärt ovanligt trevlig helg. :)



kram

2009-11-19 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se