Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Musikprylar säljes!

Just eftersom det ska vara så jääävla svårt för folk att betala vad som saker är värda! Har haft en annons ute på Blocket i flera veckor och det är bara gnidna jävlar och snåljåpar som tycker att dom ska ge typ tre kronor (patriotiskt, så säg!) för riktigt suveräna musikprylar. Jag har inte satt några överpriser och jag diskuterar gärna priser MEN jag sänker dom inte! Visst är jag bra? För att jag ska ha råd att köpa trumprylar (och fler rosa trumset...?) så måste jag sälja av lite gitarrprylar, det säger ju sig själv. Men gitarrerna stannar, pappa. Don't even go there! Here goes:

Gitarrförstärkare i rackform:
*Behringer MDX1400, kompressor.
*DoD G7, multieffekt. Man kan ju inte lira utan lite reverb och delay!!!
*Sansamp PSA-1, läskigt bra dist. För både bas och gitarr. Presets av bl.a. Metallica.
*Rocktron Velocity 120, 60+60w slutsteg.
*ART X-12, MIDI-pedal.
*Allt sitter i ett mjukt rack på 5HE.

Pris: Egentligen 10000 kronor men för er bloggterrorister endast 9000 KRONOR! Det är ju nästan ingenting! Bara Sansampen kostade 9000 ny!

Marshall-låda:
Marshall JCM900 Lead 1960A vinklad i mycket gott skick helt utan skavanker trots ca, 10 år på nacken! Sitter fyra friska 12” Celestion G12T-75 på 75w styck. Räcker alldeles lagom för att få dig vräkt ur lägenheten...av grannen tre kvarter bort!

Pris: Egentligen 5000 kronor men för dig och/eller din mamma endast 4000 SPÄNN! Du hörde mig!

Studioeffekter:
*Lexicon MX200, multieffekt. Går att köra som fristående effekt eller kopplad in i datorn via USB. OANVÄND!
*Behringer MDX1600, fyra-kanals kompressor. OANVÄND!
*Bordsrack för 8HE

Originallådor och instruktionsböcker medföljer!

Pris: Egentligen 3500 kronor men för att jag är Fultomtens högra hand så betalar du bara 3000 KRONOR. GAAAAAH! *harkel*

Smith-låda:
Har ytterligaren en 4x12" som är av märket Smith. Orkar inte fota det åbäket så det får ni leva med. Sitter fyra stycken Celestion G12 Classic Lead 80 som sparkar ur sig 320W om man gasar på ordentligt. Inget för barnfamiljer!

Pris: 3000 spänn. Inte mer, inte mindre.



Sådär! Nu tänker inte jag skriva mer, jag börjar få ont i arslet av den här hårda stolen. Men köp mina prylar så att jag har mer att blogga om. Tjo!


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jag haåller med fullständigt... Förstår precis vad du pratar om...



Kämpa på...



/Bois

2009-11-15 @ 14:52:25
Postat av: karl

hey. har du kvar midipedalen?

2010-05-31 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se