Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Lite musikalisk djävulskap

Just precis, det var just det det blev. Jag och min bandkollega Stefan var ute i replokalen och skulle skriva låtar. Det vart inte mycket av den varan, vi jammade istället. Han satt fast med sin gitarr, jag körde både gitarr och trummor lite om vartannat. Det var riktigt skoj att lira både gitarr och trummor. Fan, det började ju nästan låta bra när jag lirade gitarr. Var ju hur länge sen som helst som jag spelade mer än 5-10 minuter. Vi körde i 2.5h. Najs!

Jag förstår att ni (alla två) väntar ivrigt på en ny layout på bloggen. Det kommer, det kommer. Jag har varit lite väl lat på sistone och har dessutom inte haft så mycket tid att sitta vid datorn. Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge men bloggen ser snart ny ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se