Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Franks 2000 inch stativ!

Alla fans av "Weird" Al Yankovic känner sig nog bekanta med titeln på dagens blogg. Men det har inte ett jota med honom att göra! Sucker... Jag fick äääntligen mitt saknade stativ till det rosa trumsetet! Tomten kom tidigt (höhö) i år. Eller ja, "tomten" var ju Jonas Blom. Föredetta trummis i Grief Of Emerald, numera i fläskebandet Trident (med några nissar från bl.a. Necrophobic samt the trve Johan Norman!). Trevlig prick och en jävel på både metal och trummor. "Jag ska bli som dig när jag blir stooor!". Eller nåt. Tack som fan!


Statiiivet!


Intressant liten hälsning från Da Jonas...

Imorrn ska jag till Örebro och hämta en hardcase. Det blir fläskigt! Ha det så jävligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se