Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Dags för trumsetdregel!

När jag var i Örebro i lördags och pratade PDP X7 kontra Tama Hyper-Drive så snubblade jag över (inte bokstavligen, dumsnut!) ett riiiktigt snyggt trumset. Det heter Gretsch Catalina Club Mod och är nog bland dom snyggaste trumset jag har sett. En hängpuka på 12", en golvpuka 16",  en (EN?!) baskagge på 22" samt virvel på...säkert 14". Egentligen lite "litet" för min smak men man måste ju kunna bemästra vidundren som kallas trummor först innan man kan stega vidare. Sen färgen...FÄRGEN! Trummorna har en bred och en smal svart rand och är i "rödmetallic". Färgen heter Black Stripe Over Red Sparkle. SNORIGT jävla snyggt! Det ser inte ut att vara så värst mycket för världen men WOW vilken pärla! Just detta kit skulle passa perfekt hemma i källaren...eller i sovrummet. Tyvärr hittar jag ingen bild i rätt färg men det ser ungefär ut såhär:


I just say...OMMAFFAGGA! *OMFG...*

Dreglet rinner tungt längs hakan just nu. *slisk* Jag har för mig att kitet gick loss på knappa 6000 kronor som butiks-ex. Med lite stativ och lull-lull så kommer man undan för under 10000-lappen. Fan att det ska vara så svårt att sälja riktigt bra gitarrprylar... Aja, jag måste få tag på ett typiskt set till Gubbaröra först. Jävla synd... Även om PDP X7an är billigare än Tamas Hyper-Drive så räcker aldrig mina pengar till två set till. Fast jag kanske kan spela in dom genom bandet...eller banden...vi får se hur fan det går. Jag får väl gå med ståpick så länge.


Kommentarer
Postat av: Clara

Jösses vad du bloggar =) Hade inte du precis köpt ett trumset va? ;)

2009-11-17 @ 09:39:45
URL: http://diabetikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se