Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Beware of the new layout!

Hej, flickor små! Ni undrar väl förstås vad i helvete jag sysslar med som inte uppdaterar min blogg på flera dagar. Först vart det tre inlägg om dagen, sen inga. Varför?!?! Jo, jag har dels varit lite upptagen och sen så har jag försökt fundera ut en läcker NY design till bloggen. Dom teman som finns är inte riktigt bra till fullo. Det funkar om man inte orkar göra nåt annat. Men JAG, JAG orkar göra nåt annat! Var och fotograferade lite i helgen och skall så även göra imorgon så får vi se vad det blir av allt. Men jag lovar att det kommer bli asfett! Men ni måste lova att ta hit släkt, vänner, Bert Karlsson och Torgny Melins så att det blir lite ruljans på sidan. Annars blir det stryk! Eller...jag blir sur iaf. Men ni får vänta så snällt ett par dagar för jag jobbar på en ny layout! Tjofadderittan ledsyn!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se