Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Spelsugen!

Fy skråen så spelsugen jag är! Plockade upp gitarren en sväng när jag lagade mat och smekte fram en rätt schyst fortsättning på en av låtarna jag gnuggar på. I dagsläget kallar jag den för "A walk in the park" för den låter verkligen så, man tar en promenix i parken. Har ingenting med att den ska vara enkel att spela...faktiskt! Den är inte skitsvår men man får hålla tungan i rätt mun.

Det har ju blivit så att man får försöka skriva schysta låtar på gitarr till Gubbaröra för jag är liiite osäker på om dom andra klarar av det. Jag försöker undvika förutfattade meningar men när jag lirade med Stefan vart det nä och det är ju faktiskt han som ska spela det "svåra" i låtarna, melodierna. Janne kanska har ett par feta låtar i bakfickan, vad vet jag. Och Jens kanske är en Timbaland. Jaja, det kan ju inte gå sämre än åt helvete.


Illustrativt foto av hur spelsugen jag är...typ...


Jag är också sugen på att banka trummor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se