Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Snyftare och julklappar

Tja, vad ska man skriva på juldagen egentligen? Julen är kass men jag är ändå tvungen att skriva en liten notis om en klapp jag fick igår. Det är nog den mest vridna presenten jag fått nånsin. Jag tänker bara lägga upp en bild så får ni dra era egna slutsatser. Höhö...dra slutsats...


Så ja, Jens. Man kan väl säga att jag är en toffel...

Tänkte bara lägga till ett par rader om Evelina, Jens och K...Ch...C...ristian, hur fan det nu stavas. Mina goda vänner som trots att vi bor i samma stad bara träffas nån gång om året, då gärna på juldagen. Tyvärr funkade det inte idag men jag älskar er lika mycket för det. Sådeså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se