Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Ny fräsch layout!

Tadaaam! Nu har jag äntligen fått tummen ur den ökända röven och gjort en ny layout på min blogg! Jag vet inte riktigt om jag är nöjd med den riktigt än men jag ska snygga till den lite as we go. Det har tillkommit en spalt till vänster där jag har valt att lägga upp lite annonser som jag kan tjäna pengar på. Ska ni handla någe från mina sponsorer så SKA ni klicka på länken och handla därigenom, det tjänar jag på. Gör ni inte det får ni på moppo! Så klicka på länkarna och handla upp era julpengar ni fått av mor- och farföräldrarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se