Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Imorrn är'e nyårsafton

Tänkte bara smita in med en liiiten notis om att imorrn är det nyårsafton, då ska jag och sambon MaLuMBuB till Örebro till svärbror Mattias och svärbrorpök Marianne. Hej Marianne. Ska undvika att bli lika packad som i måndags men vi får la se om whiskeyn åker fram igen. Jag hoppas faktiskt inte det. Tjogrogg!

Ps. Det här var det sjätte inlägget idag. Jag är lika aktiv som Kenza. :) Ds.


Kommentarer
Postat av: frumpan

-Superaktiv!

Och så har jag "horat" runt lite för dig skrattar



Gott Nytt År!

2010-01-02 @ 16:38:13
URL: http://frump.bloggplatsen.se
Postat av: Marianne

Mycket snygg ny design ;) och många fina inlägg :D

Puss på er!

2010-01-02 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se