Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Hits och ballonger?

Är det verkligen dags för en hits-och-ballonger nu? Njaaa, inte riktigt än. Jag har hela huvudet full med låtidéer till Gubbaröra men dom kommer inte ur mig riktigt än. Har minst tre låtar som är så gott som färdiga och en del goda tankar på andra låtar. Har tänkt sätta mig och spela in på söndag men vi får se om jag känner mig kreativ då. Har alla förutsättningar...förutom en gammal Strata och Jazz-bas. Oh well, jag ska testa flera gitarrer och se vilken som kan tänkas passa bäst. Känner på mig att låtarna kommer att bli guld. Guld! Stora rubriker: "Gubbaröra får nyckel till stad", "Gubbaröra träffar president Obama", "Gubbaröra första bandet på månen", "Gubbaröra vinner på Lotto"...eller nåt. Det vore lite skoj om man kunde få lite positiva reaktioner på låtarna iaf. Helst fler än bandet, Hanna och mamma.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hey!

Super fin blogg (:

Hare bäst!

2009-12-25 @ 22:26:49
URL: http://isabeeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se