Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Skumt

Det är riktigt märkligt ibland, livet. Ibland är det rent av kränkande. Så känner jag lite nu, faktiskt. I våras praktiserade jag på Logica och fick hastigt, och ytterst olustigt, sluta där. Jag blev behandlad ungefär som om jag försökt bränna ner stället, detta trots att jag inte gjort nåt direkt fel.

Det som gör saken än mer märklig är följande: Jag blev inskriven i datorsystem, fotograferad, utbildad, informerad och mycket mer, men ändå fick jag inte börja jobba där. Åsså fick jag idag hem Logicas medlemstidning! JAG HAR ALDRIG JOBBAT HOS DEM! "Du får aldrig jobba här men här får du medlemstidningen ändå." Rub it in my face, vettja. Man undrar hur folk tänker ibland. Jag borde ju inte vara med i deras register från första början som praktikant. Get out of my face, get of my case!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se