Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Än finns det liv

Jag vet, jag är inte särskilt aktiv i bloggandet nu för tiden. Rent krasst finns det ju alltid tid, oavsett hur upptagen man är, men jag har bara inte orkat. Vet inte riktigt vad som är fel men trött som fan är jag JÄMT. Har också konstant träningsvärk här och där, det tar musten ur en. Men man får göra det bästa av situationen.

Hemma är det fortfarande kaos, därav bristen på inflyttningsfest. Vi har inte ens orkat flytta över hela den gamla lägenheten än. SÅ illa är det! Det får ta den tid det tar, helt enkelt. Huvudsaken är att man mår bra...vilket man förvisso inte gör men det är dumt att göra det värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se