Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Mjaaa...

Man vrider på nyckeln och motorn startar inte. Vad är fel?

Jag har kanske begränsat vad som är fel på biljäveln. Min första tanke var att startmotorn var kass men den snurrar på så fin trots att motorn inte startar. Nästa tanke var att batteriet var dåligt men då skulle ju inte heller startmotorn snurra, eller hur? Men motorn går ju inte runt...det borde den ju göra om det skulle vara fel på tändningen, som jag misstänker. Bilen misständer ju inte när den är igång. Fan! Det är nåt annat som är vaj. Det kanske inte snurrar med startmotorn men det SURRAR iaf. Vad skråen är det då som är knas? Det kan ju kanske vara batteriet, trots allt. Eftersom startmotorn inte får tillräckligt med ström efter en snurr så stannar den. Kaaan ju vara så.

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: sven lorentzon

hej jos

ja de e bättre å cykla ..bilar e bara jobbigt.

sven lorentzon

2011-01-16 @ 14:45:58
URL: http://smilingblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se