Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Fnys

6074 kronor senare är bilen ändå inte helt reparerad. Det var inget grovt oljeläck, kylaren kunde dom laga för stunden iaf. Vad händer sen? En spindelled var kass och behövde bytas. Den kostade 1500 spänn då den sitter fast på länkarmen, vilket man då också byter. Oj så skoj. Motorvärmaren behövde en ny kabel (till, då jag inte hade nån kabel att koppla in bilen i) vilket kostade 600 spänn plus arbete. Så det är bara att hoppas på att kylaren håller till besiktningen iaf, att det blir kallt som satan så man kan använda motorvärmaren och att ingen mer skit uppstår. Glömde byta generatorrem men den borde dom ha kollat eftersom det var en milaservice också. Jag ska fan inte ha bil, jag borde nog inte ens gå utanför dörren. Skit.


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Segwey!

2011-01-12 @ 07:37:41
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se