Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Diverse djurterror 3


Trio i djur!


Jag föredrar soffan framför golvet!


Vovve är portad!


Jag är en säl!


Spring, matte! Snabbare!


Cats in service of my socks?


Pall från Jysk, katt från vettet...


Puppy love!


Odis pömsig!


Karate-katt?


Husses kisse? Javisst!


När matte är borta ockuperar katterna hennes säng!


Låne-vovven Bosse-bus!


Snaaaaark!


Söta lilla Lottis!


Man ska ALLTID hålla utkik efter godis.


Headless dogs-man?


Väldigt nöjd vovve.


Husses säng känns lite hård...


...sådär ja!


Vovves säng is mine!


Matkön.


Husses katt...också!


Kisse i påse!


Kommentarer
Postat av: Oz

Men hallååååå! Är det en musikblogg eller en djurblogg? Om du ändå ska envisas med att posta massa djurfoton så ta med några kameler. Ge folket vad dem vill ha, lixom. :P

2011-01-18 @ 07:31:04
Postat av: Maarit

. . . jag gillar dessa fotos, mera sådana till folk som gillar dessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

. . . vad var det för fel med bilen? Vem upptäckte det? Vad gjorde du? (från en utelias)

2011-01-18 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se