Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Bilen; upplösningen

Det verkar som att det faktiskt inte är nåt riktigt fel på bilen. Den krånglade som bara Satan i en vecka, sen har den startat så snällt så. Jag och Hanna misstänker att det är den ökända fukten som smitit in någonstans. När den här blöta vintern är över får jag be nån snäll vän hjälpa mig att gå igenom områden där det kan uppstå fukt och försöka få bort detta. Jag hoppas att det blir myyycket 5-56, det luktar ju ljuvligt! :) Men jag misstänker elektronikspray istället, nästan lika bra.

Jag märkte också idag att höger framdörrs el beter sig märkligt, precis som förra vintern. Den röda lampan lyser inte och kupébelysningen går inte igång när man öppnar dörren. Säkert fukt där också. Men vart? Har hört något om att det har med låset att göra alt. öppningsmekanismen. Att det är någe vaj där. Aja, så länge batteriet inte töms så är det endast lyx att det ska funka. Har ändå inga pengar att lägga på reparation.


Kommentarer
Postat av: Maarit

Tack Fredrik att du berättare om mysterium!

2011-01-19 @ 20:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se